Photos













Solicitar notificación
BLVD North Park Apartments
San Diego, CA 92104

- 1–2 Dormitorios
- 580–1,148Pies cuadrados
Acerca BLVD North Park Apartments
¡Hacemos recorridos todos los días! Echa un vistazo a nuestro recorrido por video: https://bit.ly/3plcEdQBLVD North Park Apartments en San Diego es un nuevo y único complejo de apartamentos en North Park con próximos apartamentos de una y dos habitaciones, lofts y casas adosadas en alquiler. ¡BLVD North Park Apartments es verdaderamente un exclusivo complejo y es el arquetipo de la vida urbana con artesanías en todo tu alrededor! Desde el Parque para perros en la azotea (somos un complejo que admite mascotas, sin límite de peso), varios espacios comunitarios (con parrillas de EVO, Kegarator, brasero, TV, y mucho más), spa, sala de estar, Cancha de bochas, SD Tap Room en el lugar (sí, justo en la planta baja), el BLVD está en la entrada de todo. Con un puntaje de transitabilidad de peatones de 89, estarás a solo unos pasos de distancia de muchos restaurantes locales, bares, tiendas, y del Mercado de productores en North Park, Hillcrest, y de la University Heights.
BLVD North Park Apartments se encuentra en el Barrio University Heights y el código postal 92104 de San Diego, CA.
Características personalizadas
- Espacio para guardar bicicletas
- Cancha de petanca
- Tarifas con descuento de Boulevard Fitness
- Cerveza fría de barril
- Café Coldbrew de barril
- WiFi en áreas comunes
- Barril con cerveza gratis
- Descuentos para empresas locales
- Entrenamiento interactivo Mirror Online
- Taquillas para paquetes
- Suite de huéspedes alquilable
- Servicio de tintorería Valet
Información de contacto de la propiedad
Precios y Disponibilidad de Plano
¡Nuevo! Mapa Interactivo de Propiedades
1 Dormitorio
Pilsner
1 Dormitorio, 1 Baño, 764 pies²Detalles de Diponibilidad
Fecha Disponibilidad Unidad Pies² No Disponible Pilsner 764 pies² Lager
1 Dormitorio, 1 Baño, 580 pies²Galería del Modelo
Planos
Detalles de Diponibilidad
Fecha Disponibilidad Unidad Pies² No Disponible Lager 580 pies² Modelo de apartamento: Lager1 Dormitorio, 1 Baño, 580 sq ftNo DisponibleLager - Plano 1 2 Dormitorios
Plano: IPA
2 Dormitorios, 2 Baños, 831-1148 pies²Detalles de Diponibilidad
Fecha Disponibilidad Unidad Pies² No Disponible IPA 831-1148 pies²
Información de la Comunidad
- Unidades
- Plantas
- Construido en
Términos de Arrendamiento
- Têrminos del Alquiler
- Opciones de Alquiler de Corta Duración
Política de Mascotas
Política de Mascotas - Gatos
- Número De Mascotas Gatos
- Alquiler Gatos
- Depósito Gato
Política de Mascotas - Perros
- Comentarios Del Perro
- Depósito Perro
- Renta Perro
- Número De Mascotas Perros
- Perros Restingidos
Información y Tarifas de Aparcamiento
Estacionamiento
- Estacionamiento Descubierto
Aparcamiento Cubierto
- Estacionamiento Cubierto
Otros Estacionamientos
- Otra
Información de Tasas y Depósitos
Cuotas Únicas
- Tasa De Solicitud
Características y Facilidades
Características de la Sala de Estar
- Vestidores
Videos
Mapa
- Compras
- Universidades
- Supermercado
- Médicos
- Parques
- Transporte
- Propiedades Cercanas

Mapa
Horario e Información de Contacto
Lunes | 9:00 am–6:00 pm |
Martes | 9:00 am–6:00 pm |
Miércoles | 9:00 am–6:00 pm |
Jueves | 9:00 am–6:00 pm |
Viernes | 9:00 am–6:00 pm |
Sábado | 9:00 am–6:00 pm |
Domingo | Cerrado |
Desplazarse
Walk Score®
94 / 100
Paraíso para peatones
Los trámites diarios no requieren de un carro.
Bike Score®
68 / 100
Apropiado para bicicletas
Alguna infraestructura para bicicletas.
Transit Score®
54 / 100
Transporte público bueno
Varias opciones de transporte público cercano.
¿Qué son las clasificaciones Walk Score®, Transit Score® y Bike Score®?
- Walk Score® mide la viabilidad peatonal de cualquier dirección.
- Transit Score® mide el acceso a transporte público.
- Bike Score® mide la infraestructura de rutas para bicicletas de cualquier dirección.
Opiniones y valoraciones de Inquilinos
Dishonest Management - terrible experience
February 28, 2023After several properties in San Diego, BLVD has been our worst experience. Our unit itself was already overpriced for what we received. Extremely small and cramped with very little storage for anything. It is clear BLVD was built to minimize money spent reflecting the poor quality in the construction and units. Walls were thin and you can hear your neighbors just talking. The appliances were cheap and low quality, especially the tiny refrigerator and terrible dishwasher. Our sink wasn't even ...properly attached to the counter. We could easily hear all our neighbor's voices, and had to call numerous complaints about noisy neighbors in the middle of the night on weekdays, and still nothing was done. I've never been one to complain of noisy neighbors but here it was too much, too loud, and a disrespectful community. The utilities (water, trash, sewage) are done through another company and cost over $100 a month. The garbage chute rarely worked, the spa was constantly broken down, and the security gates were broken on more than one occasion, giving access to anyone. The gate currently has been broken for almost three months now, and this gives anyone full access to the entire building. As a result, neighbor's cars were broken into and BLVD refused to take responsibility. Why pay for these luxury amenities if nothing is ever working properly? After our first year, we were given the option to renew for 12 months with a 10% rent increase or go month-month with a 25% rent increase. When asking management to negotiate, we were told in the office that our unit was highly desirable and could easily be rented out at a higher rate, basically "Go ahead and leave, we will find someone else to pay a higher rate." They also didn't offer any improvements to justify this ridiculous increase in rent. At this time, with the gate being broken and the way we were treated, we no longer felt protected or safe to keep this our home. Upon move-out, we cleaned and scrubbed our unit to maximize our deposit. They ended up charging us for a full deep cleaning, and full painting of the unit when we only mounted a TV (which was allowed). They also charged us extra fees for prepping the unit for the next tenant, which is not allowed in California. They kept most of our deposit without full justifications. After our experience, awful building, awful staff, awful company.Property Manager Responded
March 1, 2023I appreciate you sharing your feedback with us. I’m surprised to hear you had a negative experience given the positive interactions and feedback we’ve heard when chatting with you at resident events and around the community. We never received any work orders for the items you mentioned, we would’ve been happy to address any issues if we were made aware of them. We review all move out charges with every resident during our pre move out inspection, and your charges were in line with what was discussed. We are located in a vibrant area of North Park so neighborhood noise is to be expected if windows are open. As with any large property we have had to make repairs at times but we have always communicated the timelines with our residents. We wish you the best in your new home!
Leer MásReseña de Apartments.com
Not Thrilled
June 25, 2021Only place I’ve lived where I’ve had multiple packages misplaced or outright stolen. I’m writing this review after my fourth parcel has been stolen or has magically disappeared. When you get a notification that your Amazon, UPS, FedEx, etc. parcel has been delivered, be prepared for a runaround the entire apartment complex. The package might be at your front door, it might be inside (or more likely outside) the USPS mailbox, it might be on the floor of the mailroom, it might be in a parcel ...locker…who knows! It’s well-documented how people have taken advantage of this massive privacy oversight as non-residents have been known to just walk in and steal packages off the mailroom floor. I haven’t even touched on the repugnant status of the trash disposal for the rear building. If you’re not in the main building, you share a dumpster with the Taproom restaurant. Between the select careless residents who simply throw their trash on the ground near the dumpster and the restaurant which causes the dumpsters to quickly overfill, it’s a nightmare to navigate the inevitable broken glass that litters the rear parking lot.Property Manager Responded
July 6, 2021Thank you for your feedback! We are constantly working with our delivery partners to ensure proper delivery of resident packages, but as drivers rotate out sometimes we have to re-educate them despite all of the signage and directions posted. We also installed another fob activated door off the garage, so our mailroom is secure with fob access necessary to enter from both sides. We haven't had many package issues since then, but contact the office in the future as we have multiple cameras in this room and can assist you. We also have increased our trash pick up; with businesses only reopening fully in the last 30 days we had to readjust to accommodate the extra waste produced at Tap Room. We haven't seen or heard of broken glass in the parking lot, but we encourage you to contact the office if you notice any areas that need attending as our daily onsite porter can clean up the area right away!
Leer MásReseña de Apartments.com
Disrespectful management
December 7, 2019From the beginning, management has been disrespectful. They test building alarms for 4-6 hours a day on the weekends, starting at 7am. The alarms work. Give us solace.Property Manager Responded
January 26, 2020We do apologize about the fire alarm testing. Unfortunately it is a requirement for construction of a new building by the city so it had to be done. This was during the construction phase prior to opening so it was not onsite management that was involved. Now that we are partially open if there are any issues that you would like to discuss you can reach out to me directly at oconnolly@hgfenton.com or 619-294-4000 in regards to the building.
Reseña de Apartments.com
Escuelas Cercanas
Birney Elementary
Roosevelt International Middle
San Diego High School
Sitios de Interés
Tiempo y distancia desde BLVD North Park Apartments.
Arte, Museos y Monumentos
Grandes Superficies de Ventas
Universidad
Tiendas
Hospitales
Bases Militares
Parques y opciones de recreación
BLVD North Park Apartments tiene 5 parques en un radio de 10.0 millas, incluyendo San Diego Zoo, Old Town State Historic Park, Belmont Park, Ocean Beach, y La Jolla Shores.
Restaurantes
Centros Comerciales
BLVD North Park Apartments tiene 5 centros comerciales en un radio de 0.6 millas.
Estaciones de Tránsito
Barrios cercanos
Rango de Precios de los Alquileres en la Zona
Dormitorios | Precio Promedio | Más barato | Más caro |
---|---|---|---|
Apartamentos Estudio en San Diego | $2,478 | $1,033 | $10,000+ |
Apartamentos 1 Dormitorios en San Diego | $2,915 | $768 | $10,000+ |
Apartamentos 2 Dormitorios en San Diego | $3,704 | $855 | $10,000+ |
Apartamentos 3 Dormitorios en San Diego | $4,716 | $979 | $10,000+ |
Apartamentos 4 Dormitorios en San Diego | $4,211 | $850 | $10,000+ |
Apartamentos 5 Dormitorios en San Diego | $6,146 | $917 | $10,000+ |
Apartamentos Cercanos
Casas Cercanas
Búsqueda oficial de apartamentos
¿Sabía qué?
El 43% de los inquilinos recorre un inmueble con un agente antes de firmar un contrato de alquiler.